Campanii de publicitate florarii

Campanii de publicitate florarii in 2015. A trecut Craciunul si Revelionul, extrem de rapid si frumos, lin anul acesta. Asteptam cu mare drag sa vina 2016 cu ale sale suprize placute sau mai putin placute… Orice se intampla in jurul nostru si in industrie face calatoria cu atat mai frumoasa.

Nu am vrut sa fac un articol cu rezolutii sau cu dorinte sau cu retrospective ale anului 2015. Am vrut sa fac un articol ceva mai interesant la inceput de an si, pentru ca tot anul urmaresc cu ardoare campaniile de publicitate ale marilor jucatori din industrie la nivel international pentru ca face parte din jobul meu si pentru ca sunt pasionata de marketing florarii, m-am gandit sa impartasesc cu voi cele mai interesante campanii de publicitate florarii WORLDWIDE in 2015.

Campanii de publicitate FLORARII 2015

Teleflora – campania pentru Ziua Mamei

Cei de la Teleflora fac dintotdeauna campanii TV extrem de creative si emotionale. Incepand cu Adriana Lima in campania de Valentine’s Day si terminand cu faimoasa Speaking flowers, anul acesta au creat foarte mult continut emotional pentru social media. In video-ul de mai jos se creeaza o adevarata poveste in jurul unui barbat care doreste sa ii faca o supriza frumoasa mamei sale cu ocazia Zilei Mamei. Este emotionant cum se porneste de la un simplu buchet, in jurul acestuia construindu-se o poveste senzationala croita din dragoste, amintiri si dor. Campania a fost creata de Studio M si Fire Station Agency pentru Teleflora. Campania surprinde 4 astfel de povesti.

1800Flowers.com si Cody Simpson

De Ziua Indragostitilor 2015 1800Flowers.com au scos o reclama plina de dragoste si emotie, in care au ca si coloana sonora melodia faimosului cantaret australian Cody Simpson “Flower”. Campania a creat rumoare pe Twitter, fiind foarte bine primita de fanii brandului, dar si de fanii cantaretului.

Proflowers.com – How to

Cei de la Proflowers au avut dintotdeauna un stil mai rece fata de clienti, transmitand strict promotii si produse cu discount special. Anul acesta au lansat insa o campanie destul de draguta pe social media, care are in centrul atentiei zona de How to si DYI. Desi nu au facut push pe aceasta campanie pe Youtube, avand destul de putine vizualizari (acest lucru arata inca o data interesul scazut pentru flori si decoratiuni florale), campania este facut cu atentie la detalii, este luminoasa si distractiva, avand in prim plan floristii si florile.

#FavouriteFlower de la Funnyhowflowersdothat.co.uk

O campanie extrem de indrazneata si cu o abordare sexy. Foarte putini jucatori din aceasta industrie abordeaza zona sexy a florilor, mizand foarte mult pe emotie. Funnyhowflowersdothat.co.uk este un proiect de constientizare a importantei florilor si popularizare a ideii de a oferi flori a celor de la The Flower Council. In campanie sunt in centrul atentiei barbati atractivi care explica intr-un mod incitant si amuzant de ce barbatii trebuie sa ofere femeilor florile lor preferate.

Fulo Flowers – The flowers you need when you need it the most.

Fulo Flowers are o campanie pentru print si online destul de indrazneata si amuzanta. Fulo Flowers este o florarie online care activeaza in Brazilia si Africa. Ilustratiile au fost create de catre Estudio Icone si au fost lansate in aprilie 2015. Ilustratiile sunt alb negru, focusul color fiind doar pe flori.

campanii de publicitate florarii 2

campanii de publicitate florarii

Marks and Spencer Flowers – Meet the growers

In 2015 Marks and Spencer a intrat si in Romania, destul de timid, cu un singur magazin, dar ma bucura foarte mult acest lucru. Imi place mult tactica familiara si calda abordata de acest brand, inclusiv pentru flori si cadouri florale. In sectiunea de online au o categorie dedicata livrarii de flori la domiciliu, in care au investit foarte mult in ultimii ani si se pare ca au inceput sa stranga roadele acestor investitii. In 2015 au facut o campanie online dedicata producatorilor de flori de la care achizitioneaza florile pentru clientii lor, mizand pe prospetimea si calitatea florilor ca avantaj competitiv.

admin